Då börjar det

Om mindre än 1 timme börjar första semifinalen i Eurovision Song Contest 2009 från Ryssland.
Jag hoppas att det går bra för Sverige... även fast vi inte har den bästa låten så håller jag tummarna. Det skulle bli pinsamt om vi missar finalen..

I morgon är det sista dagen i skolan. En sista sak kvar att göra, en presentation om min praktik på ICA.... på engelska. Jag är inte så orolig om jag ska vara ärlig.... engelska är mitt starkaste ämne. Engelska faller ganska naturligt för mig. Vi frå även våra betyg i morgon i det ämnet och jag tror att jag får VG men man ska inte hoppa högt än.. Nästa vecka är det EXAMEN!!!!!!!!

Nu ska jag krama Patrik lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback