Bloggtorka

Ja det var ett tag sen jag skrev något här. Jag har både haft bloggtorka och sen haft mycket att göra i skolan.
Projektet är äntligen klart nu!
Jag skickade in det igår och jag hoppas att mina lärare blir nöjda. Jag är bara lite oroliga att dem kommer att tycka att min rapport är lite lik Annas.. men vi har ju båda gjort vår praktik på samma ställe och då blir det ganska lika rapporter på de ställe där man förklara och beskriver vad ICA är och vilka olika butiksprofiler det finns. Jag hoppas också att Anna inte blir sur för att dem är lite lika.

Helgen har varit fullpackad. Fest i torsdags då det var valborg. Jag var hos en tjej som heter Mia och hennes sambo Daniel. Det var en riktigt trevlig kväll. Evelina sov över hos oss efter det att hennes syster valde att åka till en kille... men sen visade det sig att hon hade gått hem ist. Hon blev lite för full skulle jag tror. haha

I fredags åkte jag ut till min farbror Lars som fyllde år. Han brukar alltid grilla majskolvar och kotletter. Det är ju ssssååååå gott. Jag behövde inge mer mat efter det. Mumsis! Patrik fick inga... stackaren var ju tvungen att jobba.

På kvällen var det den traditionella festen hos Micke och Emilia. Även där var det trevligt men kvällen slutade tidigt, alla skulle ner till krogen och lite olyckligt för min del. Jag och min cykel kom inte så bra överrens och det blidde en lite olycka. Skrapade upp knät och fick ett ganska stort blåmärke. Det var tur att Madde var med och gjorde rent mitt sår när vi kom hem. Tack Madde!!

Gårdagen blev lugn. Jag höll på med projektet hela dagen och på kvällen blev det god natt och en film, Forrest Gump. Jag verkligen älskar den filmen. Den är så mysig.

I dag funderar jag på om jag ska ta en svängom med dammsugaren och sen sitta på balkongen och njuta. Jag var i väg till Madde för en liten stund sen och lämnade hennes vin som hon glömde här och passade på att se hur hennes nya lägenhet ser ut. Den var riktigt nice.

Nu ska jag röra på mig... ska springa ner och kolla om det finns tvätttid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback