Bättre sent än aldrig...

Eller vad är det man brukar säga?!?
Jag har precis skickat in min deklaration. Jag har dragit ut på det för att jag inte har varit säker på hur jag ska fylla i den. Jag är delägare i ett handelsbolag så jag skulle fylla i en NE blankett. Jag vet hur jag ska fylla i den på papper men jag vill ju ha mina pengar innan midsommar och var osäker på hur jag skulle göra på nätet. Jag fick hjälp av pappa och snacka om jag kände mig som en idiot när han berättade hur enkelt det är. Super enkelt!
Ja ja.. nu vet jag iaf det.

I dag är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Självklart så är det ju dåligt väder så jag få hitta på något här hemma. Nån som vill hitta på något med mig????

Patrik ska till stockholm i dag efter jobbet.. han ska gå på den efterlängtade Metallica konserten. Han blir kvar där över natten så jag är helt solo hela kvällen.
Jag ska passa på att tvätta ikväll så att jag har lite rena kläder. På något konstigt sätt så har jag mindre kläder nu när jag håller på att tappa i vikt. Det jag har börjar bli för stort och det ser inge bra ut. Snart kan jag dock packa upp min andra garderob... bara nåra kilon kvar. hehe
Jag har bara 4 kilo kvar tills jag har nått mitt första mål, -15 kg sen nyårsafton.

Bra där!!! Känner mig lite stolt!!

Jag ska nog äta lite frukost nu.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jättebra gjort ju, duktigt som fan :)

2009-05-04 @ 14:39:18
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar =)

2009-05-04 @ 16:27:25
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Men gud, hur har du gjort för att gå ner så mycket? :)

2009-05-06 @ 18:28:28
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback