Åh jösses

I morse var jag i väg med Tina och tränade. Nu fick jag verkligen se hur hon träna... snacka om ett tufft pass. Armar, axlar och mage. jag tog med mig kameran så att jag kunde fota Tina när hon tränar. Dem kommer säckert upp på hennes blogg misstina.blogg.se
Vilka muskler den tjejen har. Fan va snygg du är bruden!!!!
Så ska jag också se ut i slutet av sommaren.

Tina: Du får slava med mig på gymmet hur mycket du vill!
(kommer säkert att ångra dem orden senare haha)

Jag var helt slut när jag kom hem... men ingen vila här inte. Duscha snabbt och sen ner till satan för att träffa Sanna.
Vi skulle shoppa lite till examen om är om 11 dagar. Sanna brukar inte vara nere på stan så ofta så jag drog runt henne i alla olika affärer för att hitta den perfekta klänningen. Den hittade vi på Isolte inne i postgallerian. Den var jätte fin! Sanna kommer att stråla på examen. Skor blev det också... 3 par.

Själv så hittade jag en jätte snygg lila tubklänning på hm.  Lägger upp en bild i morgon. =)

Just nu är jag hos Anna nere på stan. Ett gäng brudar som dricker vin och umgås. Det blir säkert utgång... får se om jag förljer med. Jag gillar inte krogen men jag tänker njuta med mina tjejer så länge.

Nu måste jg fylla på mitt tomma vinglas.

Ha en underbar kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack så mycket vännen, det känns skönt att höra att all min hårda träning har gett resultat! På fredag blir dt gymmet igen och på lördag också om du har tid och lust =)

Med all din motivation du har i kroppen så vet jag att du kommer komma i form!! Vi ska slava på gymmet och jag kan vara din coach ;)

Tack för igår gumman!!

Puss och kram

2009-05-10 @ 19:32:17
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback