Uppe med tuppen

Jag vaknade halv sju av mig själv i morse. Låg och drog mig en liten stund innnan jag gick upp. Som vanligt så fastnade jag vid datorn men när klockan var tjugo över åtta tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad.
Gick förbi min svärmors jobb för att lämna lite papper men hon satt upptagen i möte och jag orkade inte vänta. Då gick jag förbi ICA och lämnade Beyonces nya skiva till Zihla. Sen fortsatte jag hem. 2 timmars promenad i raks takt blev det totalt. Bra jobbat.
Nu har jag precis ätit lite fil och en macka. Lite senare ska jag ta ett hiphop abs pass här hemma.

Snacka om att ha dragit upp tempot i träningen men det är ett måste nu. Det är inte lång tid kvar tills jag ska ha nått mitt mål. Bara 2 månader kvar.
Kämpa på nu!!!

Slappa lite nu innan det är dags igen.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller på dig, klart du kommer klara det :)

Ja hon är ju så jääävla het,christina!

2009-03-04 @ 12:04:12
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha ja, vi får peppa varann allihopa! Tillsammans är vi starka :D

2009-03-04 @ 13:18:18
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback