Underbara vårsol

I dag har jag och Emilia varit ute och promenerat i det underbara vädret. Himlen är helt blå och solen värmde.
Helt underbart!
Jag hoppas att det underbara vädret håller i sig nu och att våren äntligen kan komma.

Vi tog en promenad till Hälla och IKEA. Totalt var vi ute i nästan 3 timmar. Helt underbart men nu är jag helt slut i benen. hehe

Jag har precis slängt in en sockerkaka i ugnen. Blev så sugen på att baka något gott. Ibland kan man få unna sig något smarrigt. Eller hur?

Nu ska jag kramas lite med Patrik som precis kommit hem från jobbet.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Emilia

tack för en underbar dag va riktigt skönt att komma ut och röra på sig, flodko som man är =)men de va riktigt skönt att komma hem sen trode verkligen inte mina ben skulle orka den sista biten och trappen ska vi inte prata om men nu efter en timme i badet så börjar rygg och ben må lite bättre igen=) så fler såna här promenader blir de...

puss å kram

2009-03-18 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback