Ny vecka, nya tag

Då var det måndag igen. Helgen har rullat på ganska bra. Lördagen var riktigt rolig. Tack brudar!

Söndagen var soft... lite bakis kan jag erkänna att jag var och Patrik bråkade och mobbade mig hela dagen. hmmm

Det kändes konstig att kliva upp ur sängen och inte gå i väg till ICA. Praktiken är slut och det är dags att gå till skolan igen. Väskan är redan packad och klar för morgondagen.

Jag tog en promenad och hämtade min bok som jag behöver i handelsrätt i morgon. Sen fortsatte jag min promenad hem till mamma. Totalt en timme i rakt takt. Svetten rann när jag kom fram.
Jag och mamma hade bestämt att vi skulle gå och kolla på ett hus som är till försäljning på hennes gata. Inte för att köpa utan bara kolla hur det såg ut. Lite nyfiken får man väl vara ibland. Eller hur?

Under dagen blev jag lite rastlös (är inte van att vara hemma en vardag) så jag skruade köket, kalkade av kaffebryggaren och gjorde rent ugnen. Det behövdes verkligen kan jag lova. Urk va smutsig ugnen var!
Jag vågar inte tänka efter hur länge sen jag gjorde rent den.

Nu ska jag slappa lite sen är det dags att sova. I morgon ska jag träna på morgonen innan skolan. Träningen ska trappas upp nu när jag kommer att ha mer tid på dagarna.

Time to get fit!! hehe

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack själv för i lördags, var riktigt trevligt :)

2009-03-03 @ 10:55:13
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack själv för i lördags..alltid lika trevligt!

Ser fram emot lördag!!

Kram kram

2009-03-03 @ 15:04:23
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback