Ny frisyr...

I dag har jag varit nere på stan och klippt mig. En lite kortare och uppklippt frisyr som man kan göra ganska mycket med. Jag blev super nöjd.
Emilia var med mig och vi gick sen och tittade på lite barnkläder. Lite sugen man blir på barn när man ser dom små gulliga kläderna, speciellt små stumpor. Så sött!

I kväll ska jag till bifrost. Vi ska för första gången ha en biokväll där Mamma Mia visas. Till det ska vi äta grekisk sallad, tzatziki och vitlöksbröd. Mums!
Det blir säkert en trevlig kväll.

Nu ska jag hacka upp alla grönsakerna och packa ner datorn. Den får jag ju inte glömma, annars blir dte ingen film.

Ha en underbar dag i vår vädret!!

Puss & kram

Ps: Zilha - jag kommer i jeanskjolen nu! Tack så mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll. Ett bra påhitt av dig. Måste även berömma dig än en gång. Du har varit jätteduktig som har gått ner så mycket och du vart bra i håret när du klippte det. Kram

2009-03-26 @ 18:15:17
Postat av: Jonna

du får lägga ut nån bild på nya frisyren så man får se :) Kram på dig

2009-03-29 @ 16:20:12
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Liten

Säger som Jonna, bild tack! =)

2009-03-30 @ 10:50:45
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback