Lördag

Det var riktigt skönt att inte behöva vakna till väckarklockan i morse.. jag behövde all sömn jag kunde få. I går blev det mycket motion.
I går promenerade jag till skolan på morgonen, det tog 1 timme. Det var minus 3 grader, jag nästintill sprang till skolan. Lektionen var handelsrätt, vilket var kul. Jag gillar den här kursen, även fast alla lagtexter är svåra att förstå. Vi har ju dessutom riktigt bra lärare.
Efter skolan promenerade jag till mamma, det tog även det 1 timme. Där bjöds det på pannkakor. Mumsis.

På kvällen korkade jag och Patrik upp en flaska rödvin och kollade först på Let´s dance och sen på filmen "Changeling" med Angelina Jolie. Den var riktigt bra! Den rekomenderar jag verkligen!

Dagen har varit ganska lugn. Jag och Emilia var ute på en promenad runt halv ett tiden. Även fast det var mulet så var det skönt ute.

Jag har ganska nyligen kommit hem från min storebror Patrik. Han fyllde år i veckan så jag var där och åt lite tårta. Vi kollade även på bandyfinalen mellan VSK och Edsbyn.
Riktigt kul att VSK äntligen vann! Härlig grabbar!!!
Vad som händer nu i kväll vet jag inte. Kanske sitter hemma och kollar på film eller så går jag över till Emilia och håller henne sällskap. Vi får se vad jag hittar på.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback