Killar!!!!

Satan vad dryga dom kan vara... speciellt när alkohol är med i leken.

En enkel fråga från mig: Kan du köpa med mat till mig?
Svaret: (Full som ett ägg) Om jag ska köpa mat så måste du vara vaken. Du ska fan gå och lägga dig. Du får ingen mat för du ska sova.
Jag: Jag är vaken och bara frågar om du kan köpa mat för jag är hungrig.
Svar: Du ska sova när jag kommer hem. Vad vill du ha? Du ska inte ha något. Du ska sova.

Är jag ett barn eller?? Va f####n!
Nu vet jag att Patrik har druckit mycket och att han har druckit whisky - Patrik och whisky går inte bra ihop.... jag blir bara trött på honom när han är så full. SUCK!!!!

Hoppas han har med sig mat nu iaf.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emilia

hehe... ja vad ska man säga, typiskt killar när de blir för mycket alkohol...

fick du någon mat???

puss puss

2009-03-22 @ 10:17:10
Postat av: Anna

Ibland kan man bli tokig på dom!

Ja, jag fick "smaka lite". suck

2009-03-22 @ 14:18:00
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Gumman da stackare!! Haha killar ar roliga i fyllan!

Bi har det underbart har..hoppas allt ar bra hemma!!

es nar vi kommer hem!!

Puss

2009-03-24 @ 11:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback