Helgen är här

Det bästa med att ha gått tillbaka till skolan är att vi inte är i skolan så mycket på veckorna. Den här veckan var det bara lektion i tisdags och igår.
Igår hade vi handelsrätt där vi gick igenom associationsrätt. Riktigt intressant måste jag säg. Jag har en känsla av att den här kursen kommer att gå jätte bra bara för att den är så intressant.

I dag är jag som sagt ledig och har fullt upp. Jag ska snart träna... som vanligt. Kvart i ett ska jag vara nere på stan och träffa min svärmor. Vi ska äta lunch tillsammans. Blev lite chockad när hon erbjöd att bjuda på lunch.. det är inte varje dag man träffar svärmor ensam. Patrik brukar alltid vara med. Vi ska iaf äta thai... gott!

Jag ska även boka kryssning den 3 april. Vi ska åka hela familjen och fira mormors 80 årsdag. Det är tur att man är medlem på Silja och har då lite billigare resor. Man är ju inte den rikaste när man är student. Man får verkligen hålla i pengarna.

I kväll ska jag och Patrik ha en myskväll med god mat och lite vin. Sen tänkte jag spöa honom i Mario Kart.  Jag är mästaren i det här hushållet!

I morogn är det tjejkväll. Bowling och middag är planen än så länge. Dom som vill gå ut på korgen får göra det om dom vill men det viktigaste är att vi har en trevlig kväll.
Det tror jag nog att det blir!
Jag ser fram emot i morgon. Ska bli så kul att umgås med mina närmaste vänner!

Nu ska jag träna så att jag får det överstökat.

Ha en underbar dag!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe Mario kart rock!! Vill ni ha sällskap ikväll kan ni ju hojta till..vore trevligt och ta en parkväll nångång :)



Annars ser jag så fram emot imorgon! det ska bli riktigt trevligt!!

Puss och kram

2009-03-06 @ 14:19:46
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: elin

hello! =)

Kul med Mario kart! det var läänge sen jag spelade! :)

Kom på att jag inte svarat ja nej lr kanske på face , men jag tror inte jag hänger med imorn, kanske försent o svara oxå, hehe ;)

Men hoppas ni får supertrevligt !! :D

Kramar

2009-03-06 @ 18:53:48
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback