Härlig lördag med tjejerna!

I går kväll hade jag planerat in en kväll med tjejerna. Vi blev bara 5 stycken men vi hade jätte trevligt. Madde och Louise kom över till mig innan vi åkte ner till stan och vi fick lite tid att prata. Madde har haft en tuff tid men nu börjar det lösa sig. Louise träffar jag inte så ofta så det var skönt att få lite ensamtid med henne.

   

Vi mötte upp Tina och Anneli nere på Strike för bowling och fick även se lite på melodifestivalen. Jag vann bowlingen. F*n va bra jag är. haha
Vi gick sen till Tabazzco och åt middag. Dom har ssssåååååå underbart god mat där. Jag åt fläskfilé med potatisgratäng och tzatziki. Självklart så blev det även vitlöksbröd till förrätt. mums.
Det blev en ganska tidig kväll och efter vi hade ätit så åkte vi hem. Louise följde med mig hem för lite Mario Kart. Det var första gången hon spelade det och det gick inte så bra för henne men kul hade iaf. hihi

Lite bilder från kvällen:

Bästa Tina


Madde & jag
 

Anneli & Tina (Louise ute på hörnet)


Gruppfoto


Bästa Tina & jag



Tack tjejer för en trevlig kväll! Det måste vi göra om!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för gårkvällen, det var riktigt trevlit! det måste vi verkligen göra om snart!! Bilderna vart kanonfina!

Puss och kram

2009-03-08 @ 19:06:46
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: madeleine

TAck för en trevlig kväll :) kramar

2009-03-08 @ 19:29:33
Postat av: Jonna

Vad fina ni tjejer var. Kram

2009-03-09 @ 13:21:01
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Liten

Haha tack! Kanske i början av kvällen, sen gick det snabbt utför.. Och själv då? Rena pinglan jue =)

2009-03-11 @ 19:42:48
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback