Drogtest

I morse var jag iväg till Previa för att göra ett drogtest. Det är obligatoriskt för att få en anställning hos ICA. Jag gjorde samma test förra sommaren så jag var inte så nervös. Som tur är behövde inte tjejen kolla på när jag kissade. Hon hällde i blått vatten i toaletten för att kontollera att jag inte spolade. Vattnet var även avstängt så jag kunde inte tvätta händerna.

Det tar bara några dagar att få resultatet men jag är inte ett dugg orolig.

Senare i dag ska jag till banken och få lite rådgivning i hur jag ska få mina små slantar att gå ihop. Jag måste dra i alla trådar för att kunna spara pengar till juni. Den sista utbetalningen från csn är bara 1800 kronor och det kommer man inte långt på.
Jag är ju tyvärr inte den bästa att hålla i mina pengar. Andras pengar är inga problem men mina egna... nä.
Och det är ju inge fel att be om hjälp och få lite råd. Bättre sent än aldrig, eller hur??

Efter det ska jag träffa mamma och mormor. Jag ska även ta emot ett erbjudande från min mamma. Hon har erbjudit att köpa ett par nya byxor åt mig. Byxor har jag väldigt lite av. Jag har bara ett par jeanse och ett par gråa finbyxor som jag ännu inte kommer i helt. Och byxor är ju bra att ha... lite kallt annars.

Nu ska jag återgå till pluggandet.

Ha en bra dag!!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback