Avstämning

Nu känner jag att det är dags för en liten avstämning av min viktminskning.
När min pappa fyllde 60 år i juli 2008 så vägde jag som mest. Jag trodde inte att det var så farligt som det i verkligeheten var.
När jag fick se bilderna från hans födelsedag så upptäckte jag hur jag verkligen såg ut. Jag mådde illa när jag fick se det, vaknade upp i min bubbla och tog då tag i problemet.
Viktmiskningen har inte gått i den takt som jag önskade från början men jag har iaf kommit halvvägs. Målet är 15 kg mindre än jag vägde då. Iaf till en början.
Helst så vill jag se ut som jag gjorde när jag och Patrik träffades för 5 år sen men det blir svårt. Jag var oerhört smal då så målet är egentligen en vikt som jag trivs i.

Avstämningen då. Jag ser skillnaden iaf... vad tycker ni? Är det en förbättring?

Juli -08
Rund som en boll i ansiktet


Mars 09



Kampen fortsätter varje dag med hård träning och diet. Det går framåt. =)

Dags för skolan nu. Ha en underbar dag!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Clara

Du kommer fixa det. :) Ser mycket piggare och fräshare ut nu. :)

2009-03-12 @ 11:54:53
Postat av: Lina

Man ser skillnad, om du fortsätter att träna o äta bra mat ( självklart med ätardagar ;) ) så kommer du fortsätta tappa vikt.. men sen så ska man inte bli för smal heller.. jag har tappat ca 7-8 kg men nu så har jag tappat stinget här ett tag men de kommer åter igen :D bra jobbat iaf



Kram

2009-03-12 @ 13:27:20
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är en stor skillnad! Bra kämpat!!



Nej jag vet jag har ökat på mängden mat idag och jag är mycket piggare =)

Kram

2009-03-12 @ 16:52:24
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Monica

Vilken skillnad:-) Grattis!! Fortsätt i samma stil så kommer du att nå ditt mål. Kram.

2009-03-12 @ 18:06:18
Postat av: Anna

Tack för allt stöd! Det är peppadet från er som håller mig igång! =)

2009-03-14 @ 12:14:49
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jösses vilken skillnad!! Du ska vara stolt över dig själv. Tänk om man själv kunde vara lika duktig och motiverad som du är.

Stort grattis till framgången och lycka till i fortsättningen!!

2009-03-15 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback