Trötter

Det här med att gå och lägga sig tidigt på kvällarna har inte riktigt funkat som jag hade tänkt. Jag gillar att vara på jobbet tidigt på morgonen, det är så lugnt och skönt då och man hinner med ganska mycket.
Jag vet att jag måste gå och lägga mig tidigt för att få mina timmar... men nej då, här sitter man uppe iaf.
I tisdags blev det sent för då åkte vi upp och kollade till Patriks farbror Kurt på intensiven i Västerås  men igår sa jag att jag skulle vara i säng senast kl 22.
Kvart i elva hann klockan bli innan jag kröp ner. suck...
I kväll måste jag sova tidigt!!!

I går när jag skulle cykla hem från jobbet så hoppade både min kedja och växlarna på min cykel. Det är tur att det inte är så långt till Cykelringen där en kille var super gullig som hjälpte mig. Stressade sen hem för att byta om och sen ut i spåret med Sanna. 5 km blev det innan regnet kom. Kvällen blev ganska lugn. Patrik var hemma för en gångs skull, Micke orkade inte träna och Patrik ville inte åka iväg själv. Han tog hand om matlagningen för en gångs skull och jag diskade. Undra om jag även kan få honom att tvätta också?? hihi

Patriks pappa ringde och berättade hur det stod till med Kurt.... det ser tyvärr inte så bra ut. I dag får vi veta exakt hur illa det är och om det finns någon chans att han överlever men som sagt, det ser oerhört mörkt ut.

Nu är det dags att jobba lite. Skattedeklarationer ligger och väntar på att bli gjorda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback