Skön helg

En lugn och skön helg är precis vad jag behövde. Allt rör sig sakta och jag känner inte för att göra så mycket. Tina frågade om jag skulle följa med och festa i kväll men känner inte för att festa. Popcorn och en bra film i mysbyxor lockar oerhört mycket.

I morse fick Micke och Emilia sitt första barn. Grattis!!!
En liten flicka som ska få namnet Meya. På Emilias blogg kommer det säkert  upp bilder på den lilla söta bebisen.
Jag längtar tills hon kommer hem så att jag kan åka dit och hälsa på.

Just nu sitter en halvfull och dryg Patrik och irriterar mig. 3 öl och han sluddrar redan. Per sitter och skrattar åt honom och skakar på huvudet. Suck....

Dom ska strax gå över till Peter för att kolla på fotboll, VM kval match mellan Sverige och Danmark. Det är visst en viktig match... Hoppas det går bra och att Sverige vinner.

Ha en trevlig kväll!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback