Midsommar helgen..

Midsommarafton blev riktigt lyckad. Vi åkte ut till Henke och Linda i svanå. Det var inte lika mycket folk i år som förra, vi blev bara runt 15 personer. Festen bjöd på både det ena och det andra, Peter blev kalasfull, Per ramlade och skar sig i ryggen och Oskar gjorde bomber. En vanlig fest med det här galna gänget. Jag hoppas bara att Linda fick behålla sin stallplats... stallägarna var inte så glada över Oskars bomber.

På midsommardagen blev det betydligt lugnare. Efter vi alla hade ätit pizza var det dags att åka tillbaka till stan. Men först skulle vi bara hitta Oskars nycklar och plånbok. På något sätt lyckades han tappa bort dom på mindre än en kvart. Jag tror att han sprängde upp dom. haha
Han fick så snällt ringa efter en låssmed när han kom hem.,
För vår del blev det slappa hela dagen sen. Lite god mat och somna i soffan... man var ju lite trött efter festen.

På söndagen skulle Patrik ha jobbat men han orkade inte och åkte iväg med Per och Adde för att åka båt i stället. Jag åkte till min bror Mattias. De var kaffe och tårta. Han fyllde nämligen 33 år i går.
Vad gammal han börjar bli.... vilket också betyder att jag börjar bli gammal. hmm... gillar inte riktigt den idén.

Igår var det dags att jobba igen. Det var en ganska lugn dag... det fattas fortfarande material från vissa handlare så jag kan inte göra så mycket. Jag hoppas att det blir bättre idag.
På kvällen var jag och Sanna ute i spåret och gick. Där går det verkligen framåt. Vi tog 5 km på knappt 40 minuter. Snart kan vi säkert springa hela sträckan. hihi

Vågen visade 1 kg mindre i går. Jippi!!!
Jag lyckades ta mig i genom midsommar helgen utan att gå upp något. Härligt bruden! Jag är stolt över mig själv!!

Nu ska jag strax börja jobba. Det blir tidig hemgång idag. Patrik och jag ska iväg till Sala vid halv ett och gå på hans farbror Kurt begravning.
Jag har inte fattat att han har gått bort. Så synd... men det var nog det bästa. Han hade ingen hjänaktivitet kvar och andades med en resperator. Jag hoppas att han har det bättre.

R.I.P Kurt

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på begravningen.



Kram

2009-06-23 @ 10:03:29
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback