Inte längre arbetslös

I går började jag på ICA Butiksadministration. Känns riktigt nice att vara igång och jobba. Visst, det är ju bara över sommaren men jag kommer att göra allt jag kan för att få vara kvar. Jag trivs som fisken i vattnet. =)

Mitt nya träningsschema började också igår. Jag var iväg till gymmet direkt efter jobbet och körde 25 minuter rodd, armar och axlar. I dag blir det bara kondition, om det inte regnar ska jag och Sanna ut till rocklunda och gå spåret ikväll. 1 mil blir det.

Igår fick vi även veta att Patrik farbror var med om en olycka i Sala. Vi vet inte riktigt vad som hände men han cyklade in i en lastbil och har skadat sig oerhört mycket. Hjärtat hade stannat och hjärnan fick inget syre på ungefär 5 minuter. Han kämpar just nu för sitt liv på intensiven och flyttas troligtvis till Uppsala idag.

Jag hoppas verkligen att han vaknar upp och blir bra igen.

Dax att börja jobba.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Men gud så fruktansvärt!! Hoppas verkligen att han blir bra!

2009-06-02 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback