Helgen är här!

Nu är det inte många timmar kvar innan helgen börjar för mig. Jag har jobbat in lite så att jag kan gå tidigare. Sweet!
I eftermiddag/kväll är det pannkakor hemma hos mamma och sen ska jag väl försöka att få en lugn och skön hemmakväll med Patrik... förhoppningsvis så har han inte gjort planer med kompisarna. Det brukar oftast vara så.

I dag är det även studenten i stan (Västerås). Jag har redan sett några glada ungdommar genom fönstret, mitt jobb ligger granne med Kunskapsgymnasiet och John Bauergymnasiet. Synd att dom inte får bättre väder. Hoppas bara att det inte börjar regna... det vore ju tråkigt.

Planerna inför midsommar är fortfarande oviss. Patrik och Peter snackade om att kanske hyra en stuga och Tina skulle kolla om vi kanske kan vara ute i Irsta hos hennes pappa ist. Det är ju både billigare och bättre tycker jag. Vi får se vad vi kommer fram till.

Nu ska jag återgå till jobbet. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback