God morgon!

Även fast jag har sovit dåligt och fått alldeles för lite sömn de senaste två dagarna så vaknade jag med ett leende.

Solen skiner och det är blå himmel!!!

Helt underbart!

Fast det var kallt.... det var bara 5,5 grader när jag och Anna gick till jobbet kl 6. brrrrr

Hoppas bara att det håller i sig nu hela veckan och farmför allt under midsommar helgen.
Planerna är ännu inte spikade... kanske blir det något ute hos Henke och Linda i Svanå. Vi får se.

I dag ska jag träna efter jobbet. Kan behövas efter helgen. Inte för att jag har fuskat så mycket i helgen utan för bristen av motion. Det var ett tag sen jag var på gymmet.

Nu ska jag jobba på lite så att jag hinner med allt på min lista idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback