En söt prinsessa!

I går var jag över till Micke & Emilia för att träffa deras lilla prinsessa Meya. Hon är helt underbar! Så söt och mysig.
När jag såg henne så blev jag svartsjuk på Emilia.... jag vill också ha en liten. Eftersom jag precis har slutat skolan så känner jag att jag vill jobba i ett, ett och ett halvt år innan det kommer barn här hos oss. 
Jag kanske kan låna Meya någon gång.. hahahahahahahaha

Skämt å sido... jag ska göra mitt bästa att bli hennes favorit. Efter mamma och pappa så klart.
Jag ska vara den snälla tant Anna som bjuder på glass på sommaren och varm choklad på vintern.

Jag har tagit några bilder på lilla prinsessan (sjävlklart har Emilia godkännt att jag lägger upp bilderna)






En stolt mamma!


Tant Anna hihi

Idag har jag vilodag från träning. Patrik är hos Peter och kollar på fotbollen och jag ska strax duscha. Sen ska jag krypa under en filt i soffan och äta lite popcorn.
Skönt att få slappa. Jag ska försöka sova tidigt i kväll... jag behöver sömn.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Thi hi vilken liten sötis :D älska bebisar :D



Du ser även smalare ut, hoppas det går bra med träning o allt :) själv så blir jag bara sjuk hela tiden :S hinner inte mer än komma igång så e jag sjuk igen, typiskt..

2009-06-11 @ 14:50:39
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Tina

Hon är ju bara sååå söt!! Och så liten!!

Puss

2009-06-11 @ 15:29:49
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback