En bra dag

Så kan jag på bästa sätt summera dagen. Även fast jag fick lite sömn i natt och att jag försov mig så har dagen rullat på. För första gången sen jag började jobba så hade jag inget att göra på eftermiddagen. Jag har massor att göra men jag har stopp i programmen för att vissa moment som andra avdelningar gör är inte klara än.. så jag får snällt vänta. Hoppas att det lossnar i morgon. Jag vill hinna klart innan helgen.

I dag var jag på intervju hos Proffice. Det var mest för att kolla vem jag är och se om jag är rekryteringsmaterial för dom. Jag gjorde ett bra intryck och Emmy, hon som intervjun, ska lägga till mig som kandidat för ett uppdrag på Westinghouse. Jag kommer inte loss från ICA förrän i augusti men hon skulle iaf kolla om dom ville träffa mig. Det kändes riktigt skönt. Jag håller alla tummar och tår!

Planerna för midsommar är klara. Vi åker ut till Henke och Linda i Svanå. Det kommer säkert att bli trevligt.. så länge Tomas kan hålla sig borta från att klättra på saker och ramla ner. Förra året kom ambulansen och hämtade honom.
Jag ska fan koppla fast honom i trädet. haha

Nu ska jag diska och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej.



Jag har väldigt dåligt immunförsvar så blir så lä'tt sjuk... men ska försöka komma igång snart för nu e jag frisk :)



Ja vad kul att det går framåt med vikten iaf bara att kämpa på..



Kram

2009-06-18 @ 15:15:31
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback