Trög torsdag

Den här dagen har verkligen gått sakta. Även fast det finns mycket att göra på jobbet så går timmarna väldigt sakta fram... det nästan att man blir tokig. Jag måste jobba in lite idag också, ligger 2 timmar minus på flexen. Jag vill ite avsluta en vecka med allt för mycket minus.... det blir så jobbigt att jobba in det sen. Näsa fredag ska jag vara jobba halv dag så jag måste jobba i minst 5 timmar. Hur ska jag hinna fixa det. Får väl köra från klockan 6 på morgonen till klockan 16 måndag till torsdag för att det ska kunna gå ihop.

I dag efter jobbet ska jag och Malin iväg och träna. Armar, axlar och rygg blir det. Även magen ska få sig en omgång. Trevligt!
Kvällen blir ganska lugn, tänkte gå och sova tidigt så att man kommer upp i morgon bitti.
Jag måste vara på jobbet klockan 6... bara måste.

Nu ska jag fortsätta jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback