Tjohooo

Det är onsdag och bara två dagar kvar på den här arbetsveckan. Sweet!

Igår var jag och min storebror iväg och inhandlade mammas födelsedagspresent, nya utemöbler. Jätte fina möbler måste jag säga. Jag tror att mamma kommer älska dom. Hon fyller 60 år och fest blir det på lördag. Jag lägger upp en bild efter helgen när hon har fått dom. Vi passade på att planera lite inför festen. Vem som gör var, när och hur. Jag ska ta hand om all dukning och sen ska jag baka kladdkaksmuffins. 40 gäster blir det och den stora festen blir hemma hos mamma och pappa på lördag. Vi ska slå upp ett stort tält på baksidan... kan vara bra att ha om det skulle regna. Man får inte in 40 personer i huset.

Det kommer att bli en bra fest tror jag. Det viktiga är att mamma inte gör något och bara har trevligt med sin familj och vänner. Kommer hon in i köket så tänker jag sparka ut henne. haha Nu är det jag som bestämmer.

Jag och Malin var ut igår kväll på en tuff, rask promenad i en och en halv timme. Benen är fortfarande helt slut. Idag är det gymmet som ska få fint besök av oss. haha Armar, axlar, rygg och mage står på schemat.
Vill man vara fin, får man lida pin!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Liten

Tack gumman! =)

Hoppas du har en bra dag på jobbet!

2009-07-29 @ 11:10:34
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback