Sovit dåligt...

Jag är van att alltid somna brevid min älskling och att alltid vakna vid hans sida. Då kan ni tänka er vilka problem jag hade i natt och i morse när han inte var där. Jag kunde inte somna.... sist jag kollade på klockan så var den kvart i ett. När klockan sen ringde tio över fem så var jag inte direkt pigg.

Jag saknar min snutt!  Jag vill att han kommer hem.... NU!!!!!!

En natt till... sen är han hemma hos mig och jag kommer inte att släppa honom ur mina armar. Jag kommer att krama sönder honom. haha

I dag ska jag träna efter jobbet. Jag har lyckas fått med mig Mailn från jobbet. Det kommer bli super.

Jag upptäckte precis att min design inte verkar funka här på jobbet. Ser ni den??
Jag får lösa det senare.  Nu är det dags att jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback