Solo i 3 dagar....

I dag åkte hela gänget till Riga. Alla utom lilla jag.... tråkigt men inget att göra åt det. Jag har ingen semester i sommar så jag får snällt vara hemma och hålla ställningarna Jag hoppas dom får en trevlig resa iaf.

Helgen har varit ganska fartfylld kan jag lova. I fredags kväll var vi till Tina och Per och drack lite vin och umgicks lite. Det var väl tänkt från början att dom skulle planera semestern men det gick inte så bra. Vi fick för oss att vi skulle spela TP och det slutade med att Eve somnade, Per blev tjurig för att han inte fick som han ville och sen gick även Tina och la sig. Kvar satt jag och Patrik och spelade själva.

I lördags åkte vi ut till björnön med Micke, Emilia och lilla Meya. Det var en riktigt trevlig dag. Tyvärr så ville inte solen vara framme hela tiden.

På kvällen sen så var det fest ute i Kalvudden. Det ligger efter Enhagen och precis vid vattnet. Det var Oskar som hade styrt upp det för han har nyligen fyllt år. Vi var inte med förra året när han fyllde 25 så vi passade på. Det kom ingen ambulans i år men som vanligt var det folk som inte kunde behärska sig och det var några glasrutor, stolar och säkert andra saker som gick sönder.

Suck är det enda jag kan säga.
Det är tråkigt att folk alltid ska förstöra för andra.
Här ställer Oskars föräldrar upp och lånar ut sitt hus och så kommer dom hem till en massa stök och trasiga fönster. Det är inte snällt!

Vi hade iaf trevligt. Tack Oskar!!

Bilder från helgen kan jag bjuda på:

   

Oskar hade lite problem med sin båt och blev bogserad av Adde
   

Alla är fortfarande relativt nyktra men....
   

... det blir alltid värre framåt natten
      

Adde har fler bilder som jag ska sno så fort han kommer tillbaka från Riga.

Nu ska jag ta hand om tvätten sen slappa lite i soffan.


PS: Vad tycker ni om den nya designen då? Jag har inte gjort den själv men några detaljer ska jag försöka att fixa till själv.

Kommentarer
Postat av: MSF

Hej igen!



Jag är en av fylltrattarna som gästade pool partyt. Jag har lagt upp ett gäng bilder på www.kobb.se. Bara att beskåda!



/MSF (Micke)

2009-07-24 @ 01:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback