Projekt 4 av 5

Nu är vi igång och renoverar igen. Denna gång är det sovrummet och vi ska tapetsera, inte måla. Två kvällar har vi rivit ner lös tapet och idag ska vi spakla på de ställen som det behövs. Patriks kompis Illern ställer så snällt upp och hjälper oss med själva tapetseringen. Det är riktigt bra.. för varken jag eller Patrik är speciellt duktiga på att tapetsera.
Det är väl klart i början av nästa vecka skulle jag tro.
Jag lovar att lägga upp lite före och efter bilder så fort det är klart. =)

Sen har vi bara ett rum kvar som behöver renoveras. Köket... Lite nya vitvaror, nya luckor och nya tapeter. Men det får vi ta när jag har fått fast jobb. Det kommer inte att bli billigt. Ny kyl och frys kostar tyvärr ganska mycket, iaf dom jag vill ha. Garderoben (6 kvm) ska också få sig upp litet lyft men sånt fixar man på en dag.


Till något helt annat. Alli funkar som det ska. Vågen visade -2 kg i måndags. Jag måste erkänna att jag blev förvånad... Det funkar! hihi
Träningen har trappats upp och nästa vecka, om det inte regnar allt för mycket, så ska jag även ut i spåret och springa 2-3 dagar. Jag brukar inte springa, det är jobbigt för knäna att springa med den tunga vikt som jag bär på men jag ska kämpa. Övning ger färdighet. Eller hur?


Nu ska jag fortsätta jobba. Det är lite mycket att göra just nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback