Helgen...

Har varit riktigt bra. Fredagen var lugn och skön. Jag var iväg och klippte mig efter jobbet. Lite mer kortklippt och snyggar. Jag är super nöjd!

På kvällen spacklade vi det sista och målade taket i sovrummet. Efter en ganska tuff vecka på jobbet så var jag helt slut och somnade innan elva. Det var riktigt skönt att få sova mer än 7 timmar.
Efter en välförtjänt sov morgon i lördags så målade jag ett sista lager tackfärg för att sen åka i väg till systemet för att inhandla kvällen dricka.

Jag hade gjort planer med mamma och min kusin Hannah från england. Hon är här över sommaren och det var nog första gången jag fick chansen att se vem min lilla kusin är. Vi hade riktigt trevligt. Jag gjorde slingor på mamma och sen åt vi kräftor. Tidigt kräftpremiär.. hehe. mumis

Efter att jag hade satt Hannah på bussen hem till framor så gick jag vidare till bill & bob för att möta upp Tina och Anne-lie. Var där i en timme innan jag kände att det var dags att åka hem. Kände mig nästan lite gammal.. hahahahaha

Lite bilder från helgen:
 
Min nya frisyr!


Jag och kusin Hannah


Kräftpremiär!!! Mumis


Tina & Anne-Lie

Just nu så håller Patrik och Illern på att tapetsera sovrummet. Vi blev lite irriterade när vi upptäckte att vi har köpt för lite rullar. Eller rättare sagt... att tjejen på Flügger Färg hade räknat så j-la fel. Vet man om att det är mönster passning på tapeterna så måst man har mer tapeter än normal. Jag tycket väl själv att det lät lite när vi beställde 5 rullar. Man litar ju på att säljaren vet vad hon gör. Så nu är det en vägg som inte kommer att bli klar i dag... Typiskt!

Vi ska iaf ställa in sängen i kväll... kan vara skönt att komma tllbaka till sovrummet. Det kommer att underlätta i morgon bitti om inte annat. Jag ska upp kl 6 och Patrik har semester. Jag vill inte att han ska vakna av mig. Lite snäll är jag faktiskt ibland. haha

Nu ska jag kolla till hur det går. Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Liten

Vad fin du blev i håret! riktigt snyggt

2009-07-13 @ 12:00:36
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Tina

Ja du passar verkligen i den nya frisyen =) Den tycker jag att du ska fortsätta ha!

Ja det här med att bli gammal kan jag hålla med om, man håller inte samma tempo som man gjorde när man var yngre haha.

Kram kram

2009-07-13 @ 14:08:42
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Du är verkligen jättefin i den där frisyren. =)

2009-07-16 @ 22:04:20
URL: http://www.aaliyah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback