God morgon

Jag kan inte fatta att jag verkligen kom upp i morse. Jag somnade inte förrän efter tolv, vaknade sen av att Patrik kom hem runt halv två tiden och igen vid halv fyra av att jag frös. 
Klockan gick igång kvart över 5. Usch vad trött jag var då!

Nu sitter jag på jobbet och har fått i mig en kopp kaffe. Det krävs nog minsta 2 koppar till innan jag vaknar till liv. haha

Dagen bjuder förhoppningsvis inte på några överraskningar. Jag orkar inte idag.

Jag ska försöka trycka i mig en macka nu och sen börja jobba lite. Skattedeklarationerna gör ju inte sig själva direkt.

Sen hoppas jag att jag får svar från något av alla jobben jag har sökt i två veckors tid nu. Nått napp borde jag väl få tycker man.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback