God morgon solstrålar!

I natt fick jag äntligen sova i mitt sovrum. Vi fick inte in sängen förrän klockan var efter elva och jag var bara tvungen att skruva ihop mitt nya sängbord.... envis som man är. När klockan var runt halv tolv kröp jag ner under täcket och det var helt underbart. Ett helt nytt rum! Mysigt!!!!
Patrik har fått i uppdrag att skruva ihop resten nu på morgonen och sen ska ha städa hela lägenheten.
Nu kanske ni tycker att jag är lite elak som inte hjälper till men han är den enda av sina vänner som har semester och han måste ju göra nått. Han kan ju inte sitta hemma och spela xbox hela dagen. hehe

Jag riktigt känner hur mina djälvulshorn växer... hahahahaha

Helgen är äntligen här och idag efter jobbet ska jag ner till löga och sola lite. Planerna för morgondagen är inte bestämda än. Det hänger mest på hur vädret ska bli. Kanske ska träna i morgon bitti?!?! Kan behövas, jag skulle ha tränat igår men det blev inte så... sovrummet gick före.
Dålig sömn= ingen energi.

Nä, ska man jobba vidare kanske? Jag har lite som måste göras idag.

Ha en underbar dag i solen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback