En skön måndag

Det är nog det bästa sättet att beskriva dagen. Jobbet flöt på i en jämn takt och just i dag märkte jag inte av att nästan alla har gått på semester.. det märks nog lite senare i veckan när jag upptäcker hur mycket jag egentligen har att göra.

När jag kom hem från jobbet slappade jag lite framför tvn innan det var dags att laga mat. Efter maten tvingade jag med Patrik till ikea. Vi ska köpa ny byrå till sovrummet och efter mycket om och men så får Patrik som han vill... en svart byrå. Men han får damma den själv. Vill han ha svart så får han damma också. Jag vill ha en bokhylla där inne som jag kan ha alla mina böcker i... vi fick ganska många från Patriks mormor och morfar när dom gick bort i höstas.
Vi ska prata ihop oss lite och mäta sen får vi se hur det blir.

Efter det åkte vi ner till hamnen och köpte mjukglass. Det var första gången jag var där nere bland dom nya husen och vi gick över till Lillåudden. Det är riktgt fint där.. mysig att gå runt och titta ut på mälaren.
Passade på att fota lite också.









Vi hade riktigt mysigt. Skönt att det bara var vi två... så härligt så!!!

Nu har jag bäddat ner mig i sängen, som för övrigt fortfarande står kvar i vardagsrummet. Ville inte ställa in den i sovrummet förrän allt är klart där inne.
Det är dags att sova lite. Min arbetskamrat Sanna ska ringa och väcka mig i morgon bitti. Jag ska vara på jobbet kl 6 har jag bestämt. Ska försöka jobba lite så att man kan gå hem tidigt på fredag.

God natt. Dröm söta drömmar!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Gud vad gulliga ni är tillsammans! Ni passar verkligen ihop!

2009-07-14 @ 07:02:35
Postat av: Tina

Åh vilken mysig dag ni verkat ha =) Och svarta sker är hemska..det blir en jäkla massa damm, synd bara att svart är snyggt!

Pussa!

2009-07-14 @ 09:47:03
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback