Det här blev bättre...

Tryck F5 för att uppdatera om ni inte ser headern!

Designen som jag hade fixat häromdagen fungerade inte på alla webbläsare.. speciellt inte på explorer 7 som vi har på jobbet. Helt värdelöst tyckter jag och gjorde en helt ny design ist.

Vad tycks???

Det tog ett bra tag att få till headern men jag är nöjd. Det finns självklart en massa saker som ska justeras men det orkar jag inte göra just nu.

I går var jag och Mailn och tränade. Anna var också med men hon har ett eget program som en vän till henne har gjort. Vi körde ett rejält benpass och lite mage. Det var så skönt. I dag är det tänkt att vi ska ut i spåret och gå 1 mil.... men eftersom min snutt kommer hem idag från Riga, så väljer jag att ställa in.
Jag vill heller vara hemma och mysa med snutten.
Vi ska träna igen på torsdag och då är det armar, axlar och rygg som står på tur att få sig en omgång. hehe

Fortsätta jobba lite kanske?!? 


Kommentarer
Postat av: Louise

tycker din nya design har varit bäst hitils = ) jättebra jobbat tjejen!!

2009-07-22 @ 14:33:05
Postat av: Tina

Åhh gud vad snygg din blogg vart!! Snart får du göra om min =)

Pussa

2009-07-23 @ 12:46:08
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback