Det gick fort...

Det tog inte lång tid innan någon kommenterade mitt val att börja med alli. Jag måste säga att det är intressant att vittna om hur vissa saker engagerar folk. Träning och kost engarerar mycket.
Jag pekar inte ut någon nu... eller jo, på ett sätt gör jag det Jag fick en kommentar som jag var tvungen att ta bort, den var så kränkande och ett direkt påhopp mot mig.

Till dig som inte vågar skriva ditt namn: Visa att du är en man/kvinna. Det är bara löjligt och patetiskt att vara anonym. Om du känner mig personligen så tycker jag att du ska ta upp mobilen och ringa till mig och säga vad du tycker istället för att gå via en blogg och dessutom vara anonym!

Det finns några saker jag vill klargöra:
Jag motionerar som jag brukar dvs minst 3 mil varje vecka är jag ute och går och jag är på gymmet 2 dagar i veckan.
Jag äter samma suna kost som innan och äter 4 gånger om dagen.


Jag behöver bara en liten skjuss på vägen.. Det vore även kul om jag kan få lite stöttning. Det är väl inte så mycket begärt.
Det är tur att jag är en starkare person nu än vad jag var för 1 år sen.

Jag vill, jag kan, jag ska!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej tjejen

Tråkigt att läsa att nån blivit provocerad av din text under om alli-medicinen. Det finns alltid nån som ska komma med något negativt. Bara försöka sålla bort dom kommentarerna bäst man kan.

Ifall personen inte ens vågat kommentera med sitt namn så är det inget att ens bry sig om.

JAG tror stenhårt på dig och tycker att du är grym som fan med din träning o viktnedgång!

Keep it up! :)

Kram

2009-07-02 @ 10:27:21
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag e på din sida ja :) ibland så behöver kroppen en skjuss.. för alla har olika förbränningar o ibland så stannar förbränningen upp o då kan kroppen behöva lite hjälp..o sen som du säger inte alltid man har tid o träna flera dgr i veckan.. jag vet med mitt jobb så e de svårt ..

2009-07-02 @ 13:47:34
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Louise

I blive in you sweety!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love you!!

2009-07-02 @ 22:59:35
Postat av: Zandra

Jag håller med! Jag har följt din blogg ett tag och jag tror att du klara det här. Lyssna inte på den negativa kritiken, lyssna på dig själv istället. Du kommer att fixa det.

Väntar med spänning på resultatet.

Ha en bra helg!

2009-07-03 @ 07:37:43
Postat av: Sanna

Jag tror på dig vännen i ALLA lägen , see you on monday babyyyyyyyy.:-) Kraaaam SannaPanna

2009-07-03 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback