Bowling ikväll

Snart ska vi ner till Strike och bowla lite. Jag hade ju tänkt bio först men när jag kollade om det fanns några biljetter kvar så fanns det bara 20 kvar. Jag vill inte sitta längst fram i salongen. Får så j*lva ont i nacken då.

Jag pratade lite med Tina och bestämde oss för bowling ist. Det kommer bli riktigt kul.

I dag har jag även investerat i ett par nya crocker jeans, svarta. Dom passar ganska perfekt och jag får snygg rumpa i dom. hehe
Det är inte ofta jag köper jeans för 500 spänn men nu när jag äntligen har råd så passar man på. Louise var med mig som smakråd. Jag hatar verkligen att shoppa själv. Tack vännen!

Det blev även en ny handväska och en ny plånbok. Jag tyckte att jag var värd det.

Nu ska jag dra.

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback