Vilket åsk väder!

Jösses vad det har dundrat nu under kvällen. Det har blixtrat som bara sjutton.
Det var tur att vi inte åkte ner till stan för att kolla på Power meet. Vi hade blivit ganska blöta skulle jag tro. hehe

I dag efter jobbet så mötte jag upp mamma på stan. Jag shoppade ett par vita capribyxor och ett par skjorts. Sen blev det även en ny mobil... min funkar inte riktigt som den ska. Den fick smaka på snö i vintras och sen dess har den funkat lite så där. Jag skaffade mig en SonyEricsson C903.

Snygg va?!?

Jag har inte hunnit testa den så mycket än... men jag ska leka så mycket jag bara kan under helgen.

Nu ska jag sparka ut alla människor som är här och gå och lägga mig.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback