Är det ok om jag skryter lite??

Det tänker jag göra oavsett vad ni tycker. hehe

När jag pratade med mamma tidigare idag så sa hon att jag skulle läsa Måns Zelmerlöws blogg. Där fanns det nämligen några bilder från när han skulle flyga till en spelning. Och piloten var inte vem som helst..... utan min pappa!
Måns hade tagit kort precis när dom hade landat och den "lånar" jag från honom. Hoppas det är oki Måns?!?!?! Tack!


Min kära far står i mitten =)

Alla som känner mig väl vet att min pappa är pilot på sin fritid och att han även har haft ett eget plan... men tyvärr så slog finanskrisen till hårt mot alla småföretagre i sverige och planet lämnades tillbaka till banken. Det var oerhört tråkigt men det hindrar inte pappa från att göra det han älskar mest. Att flyga.

Det är lite coolt att han får äran att flyga kändisar. Får träffa så många artister som jag gillar. Det bästa är också att dom gillar min pappa och ber att få flyga med honom många gånger om.

Det gör mig väldigt stolt över min far!

Just  nu så har jag hällt upp ett glas vin och kollar på firadet av kronprinsessan Victoria. Idag fyller hon 32 år och för första gången fick även hennes blivande man Daniel vara med. Han sitter så fint brevid henne. Dom är verkligen söta ihop.

Grattis kronprinsessan Victoria!




Kommentarer
Postat av: Liten

Dom är verkligen söta ihop Vickan och Daniel, men vet du vem det var som satt bredvid Carl-Philip?

Tittade på bara på slutet och jag förstod aldrig riktigt vem det var..

2009-07-15 @ 10:33:25
URL: http://litenjag.nu
Postat av: elin

skryt MASSA :D heheh...

Coolt ju ;)



hoppas allt är fint annars med! =)

Inga efterlängtade känslor om att åka karusell? ;P

2009-07-15 @ 16:01:17
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: elin

hehe nej det finns ju inte det.. får åka t grönan :P



det är bara bra med mig med... lite trött på jobbet bara, nu när solen tittar fram igen :)

2009-07-15 @ 19:01:42
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback