Äntligen!!!!

Idag blir vi klara med sovrummet. Illern kommer och sätter upp dom sista tapetvåderna. När jag komemr hem från jobbet ska vi åka iväg till IKEA och köpa en eller två byråar och en hylla och sen så kan jag äntligen få sova i mitt sovrum.
 
Den här svartbruna byrån Malm från IKEA vill Patrik ha..... Den kan ha få om jag får sängborden som matchar. hehe




Det ska bli ssssåååååå skönt! Att sova i vardagsrummet har inte varit det bästa för min sömn. Jag sover så oerhört dåligt och det börjar verkligen märkas. Eftersom Patrik har semester så är inte han trött vid tio, halv elva som är är utan vill kolla på tv eller spela xbox.  Vilket då gör att jag inte kan sova.  Ska man upp halv 6 så vill man gärna få sova minst 7 timmar iaf... jag har typ fått 5-6 timmar per natt dom senaste dagarna.
Ni kan ju tänka er hur trött jag är..... plus att det syns.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Liten

Mycket snygga och bra byråar, jag har 2 sådana i mitt sovrum. Fast i ek =)

2009-07-16 @ 10:48:08
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback