Värdefull

Ett av mina nyårslöften var att sluta ha så många negativa tankar om mig själv. Att sluta tro att jag inte duger och att jag inte kommer att klara av alla de saker jag tar mig till.
Jag mår mycket bättre i mig själv nu när jag slår bort tankarna och försöker tänka positivt... Visst är det svårt men det är värt det. 
Jag sa även att jag ska umgås med vänner som förtjänar min vänskap och mitt förtroende och som gillar mig för den jag är. Och som låter mig vara som jag är.
Jag har underbara vänner som jag älskar och en underbar sambo som visar mig varje dag hur mycket han älskar mig och hur värdefull jag är för honom.

Jag älskar dig Patrik! Du är mitt allt!

Jag vet att jag duger, jag vet att jag klarar det, jag vet även att jag är värdefull.....

Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du


Det finns alltför många som vill tala om
Att du bör vara si och så
Gud Fader själv, han accepterar dej ändå
Och det kan du lita på


Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du


Du passar in i själva skapelsen
Det finns en uppgift just för dej
Men du är fri att göra vad du vill med den
Säga ja eller nej


Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du


Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja men visst var det så! Tänk om man kunde få vrida tillbaka klockan och vara barn för en dag, jäklar va ja skulle bygga koja haha Kul å höra av dig hoppas allt e bra! Kram!

2009-01-16 @ 10:00:01
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback