Tröttis...

Det är vad jag är i dag... och inte gjorde jag något speciellt i går. Jag var helt slut när jag kom hem från jobbet och orkade inte göra så mycket. Låg mest i soffan och slappade.
Jag gick och la mig runt halv elva och fick sova en timme kortare än vad jag brukar i morse..... är nog det som gjorde att jag är trött idag.

Efter jobbet i ska jag iväg och träna. Ska bli skönt. Det var ett tag sen jag var på gymmet... lite dåligt samvete har jag faktiskt för det. Men i dag ska jag dit iaf och köra på. 



Nu måste jag jobba på lite igen.

Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Sanna

Heeej! Tack för lunchsällskapet :-) Det gör vi om när det blir bättre väder....... Ciao Bella

2009-01-20 @ 12:57:34
URL: http://sanniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback