Trettondagen

I dag sov jag länge.... riktigt skönt. Jag skulle ha gått upp och kolalt på hockeyn i natt men jag orkade inte när klockan ringde. Patrik fick kolla själv. Men det var iaf ingen bra match... Sverige förlorade.
När jag hade vaknat och rullat ur sängen så såg jag att Patrik satt och spelade xbox... igen. Han sitter 5-6 timmar i streck och spelar. Han har gjort det hela helgen. Helt otroligt. Jag fattar inte hur man kan göra det. Det är ju inte ens något roligt spel ju.

Vid ett tiden tog jag iaf en promenad ner till stan och mötte upp mamma. Det var nog den bästa dagen att shoppa på.... det var knappt nå folk på stan. Synd att jag inte hade några. Men jag behöver inte köpa nya kläder.. jag har mycket snyggt som jag kämpar för att komma i. Och det gör jag snart =)
Jag kom hem för en timme sen och har hunnit äta lite. Patrik gjorde otroligt nog en paus i sitt spelade för att göra en sen lunch och sparade lite till mig. Det var snällt.

Han spelar fortfarande och jag ska slappa lite i soffan i arbetsrummet. Vi får se hur länge till han spelar. Jag tänker iaf dra ut kabeln kl 20... då tänker jag titta på Top model 11.
Funderar på om jag ska gå upp till ica och handla lite. Det är den röda veckan och är sugen på något sött.... inte godis men något annat. Så länge jag äter med måtta så tycker jag att det är oki. Eller??

I morgon är det dags för rättegången mot Maddes ex som knivskar henne i december. Jag ska vara där och stötta henne hela dagen. Vad gör man inte för en kompis? Jag hoppas bara att det går bra och att han åker dit.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha jodå har 3 st tarantella spindlar hemma :) Kram kram

2009-01-07 @ 19:14:58
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback