Oopppps....

Där försvann stilmallen. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag valde den.... men jag var inte njöd. Den var inte jag på något sätt. Så nu ska jag göra en ny. Tyvärr så tar det lite tid, så ha tålamod. Förhoppningsvis så är den färdig i kväll eller i morgon kväll.
Jag började igår kväll men efter att jag upptäckte att jag saknade för många verktyg i photoshop så blev jag tvungen att styra tankarna på annat.

Jag gick fram och tillbaka till jobbet igår. Fick även sällskap hem av min klasskompis/arbetskamrat Anna. Tanken var att jag skulle träna igår men hade fullt upp med matlagning och tvätt. Patrik började tvätta och jag tog över när han åkte till innebandyn.
Det visade sig att torkskåpen inte funkade som det skulle. Det kom ingen varmluft..... suck. Så jag fick stryka alla gardiner och dukar som jag tvättat. Alla stickade tröjor hänger över stolar i hela lägenheten. Vad tröttsamt....
Jag kom i säng vid elva tiden och sov som ett barn. Det var en lång dag igår.

Vågen visade för övrigt en minskning på ytterligare 0,5 kg.... nice. Det kanske är lite navit men jag känner att jag tappat nästan 2 kg och det ser bättre ut med tajts. haha

Nu ska jag jobbar vidare. Vi hörs senare!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Bra jobbat gumman, fortsätter du såhär har du tappat dina kilon till beach 2009 =) Kämpa på!!!

Japp det där är mitt mål, om 6 veckor ska jag iaf vara en bit på vägen =) Har du fått dina tabletter? Jag hämtade ut dom igår och tog 2 st innan träningen och jag svettades enormt mycket kan jag säga..så om det är tabletterna elle rinte återstår och se =) Jag brukar iaf inte svettas så det rinner!



Krama!!

2009-01-13 @ 12:04:24
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback