Nytt år, nytt utseende!

Jaha... vad tycks om min "nya" blogg?? (om ni inte ser den, uppdatera!)
Först tänkte jag byta ut hela bloggen, nytt namn och rubbet men det var någon som hann sno domännamnet från mig. Sen skulle det väl bli ett j*la liv om man inte gav ut den nya... men det här blev riktig bra iaf. Jag är super nöjd!

Som sagt, det är nytt år, 2009 är äntligen här. Mina förväntningar är höga i år då det är mycket som står på spel.
Jag tar examen i maj - Det är viktigt! Jag måste klara alla kurser annars blir jag inte kvalificerad redovisningsekonom.
Jag fyller 30 år - Det är iof många månader kvar men något jag ser fram emot. Mamma och mormor fyller 60 respektive 80 år först.
Tappa många kilon innan jag fyller år - Den stor kampen som faktiskt har börjat bra. =)

I år gjorde jag faktiskt några nyårslöften. Det är inte ofta jag gör det... man brukar ju inte hålla dom så jag tänkte till lite extra. Sist jag gav ett nyårslöfte var 2006/2007. Då sa jag att jag skulle sluta röka. Det tog visserligen 9 månader innan jag klarade det men jag gjorde det. Annars har jag nog sumpat alla löften jag har gett under åren. hihi

Men nu är det andra bullar som gäller. Jag har en högre motivation än tidigare och drivkraften är mycket större.
Ni kanske vill veta vilka löften jag har?!?

1) Träna mer, tappa mer. - Självklart!
2) Jobba på mig själv och vårda min käraste. - Mår jag bra och är lycklig, så mår Patrik bra och vi får ett ännu bättre förhållande.
3) Sluta engagera i folk som inte förtjänar mitt engagemag eller min vänskap. - Jag gillar inte att bli utnyttjad och skrattad åt!
4) Ta hand om mina underbara vänner och vår vänskap! - Ni vet vilka ni är. I love U!
5) Bara festa 1 helg i månaden - Den kommer att vara svårast att hålla. haha

Nu ska jag gå och dra ut sladden på xboxen så att jag kan få lite uppmärksamhet. hihi

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Monica

Snygga färger du har valt till bloggen.

Lycka till med dina nyårslöften:-) Klart du kommer att klara av allt du tar dig för.

Tänk positivt.Det är mitt motto i livet. Kramar från mig till dig.

2009-01-03 @ 07:59:49
Postat av: emilia

den blev super fin din nya blogg...

och jag är övertygad att du kommer klara alla din löften inför 2009=) jag finns ju här och stöttar dig om du behöver de...

puss puss

2009-01-03 @ 10:59:26
Postat av: Tanja

Håller med om det där med festandet .. svårast för mig med ;) och förresten starkt att du slutade röka!

2009-01-03 @ 17:07:16
URL: http://minkamp.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! Det känns skönt att ha stöd från sina vänner! =)

2009-01-03 @ 21:38:20
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback