Nästan färdig....

Eller... jag tror nog att jag är klar.

Vad tycker ni?

Det tog ett tag att få till det och det jag ville från början gick inte som jag ville.  Men jag känner mig ganska nöjd. Enkel, stilren och snygg... jag tacker det iaf.

Jag gick hem från jobbet idag igen. Det går lättare för varje dag och nu så har jag sällskap dessutom. Riktigt nice.
Jag hade ganska mycket energi när jag kom hem, vilket jag inte trodde med tanke på att jag gick upp 5 och kom hem halv fem. När Patrik åkte i väg till gymmet slog jag i gång HipHop Abs. 30 minuter hiphop aerobics som fokuserar magen. Det känns kan jag lova. Hur kul som helst och jobbigt... puh

Tränings schemat är klart och hänger på kylskåpet. Måndag, tisdag, tosdag, fredag och lördag ska jag köra hårt.
Jag hann som sagt inte träna igår men jag tar igen det i morgon istället. Det blir lite konstigt men det löser sig.
Jag tänker ligga i och köra hårt och verkligen tänka på vad jag stoppar i mig. Det funkar inte annars. Jag vet hur jag är och det minsta jag fuskar så kommer jag att trilla dit.... NO MORE!!!
Nu j*lar är det hårda puckar!

Jag vill se ut som Adriana Lima när jag är klar. Hon är sssssååååå snygg!!!



Omöjligt för mig att komma dit och få lika snygg kropp??? Kanske... men jag ska f*n försöka!

Dags att sova lite nu... klockan ringer kl 5 i morgon bitti.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

hh titta vilken fin sida du fått till!!!

Very nice!!

Japp om ca 20 min ryker håret hehe

Kram

2009-01-14 @ 10:11:19
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback