Måndag igen

Då var helgen över och man är tillbaka till verkligheten. Helgen har varit ganska bra. Var till Stockholm i lördags och städade Louise lägenhet....  Den var riktigt skitig och hemsk men 6 timmar senare var lägenheten skinande ren och luktade riktigt nice. Jag har lovat Louise att inte lägga upp bilder och jag tänker respektera hennes önskan.


Jag tåg tåget hem kl 19 och mamma hämtade mig på stationen. Hon skjussade mig till Patriks syster Helena som hade fest. Det var en intim fest skulle man kunna säga. Vi var bara 5 personer. Vi hade riktigt trevligt, vi spelade spel, rockband och singstar. Vi åkte hem runt halv två tiden.

Eftersom jag hade varit igång sen halv sex på morgonen och inte ätit ordentligt på hela dagen så slog alkoholen till ganska rejält. Jag mådde inte bra dagen efter. Urk vad dålig jag var... Ni vet det där "jag ska aldrig dricka alkohol igen"- stadiet.

Men det var bara att bita i det sura äpplet och kliva upp ur sängen. Vi skulle iväg på kalas hos min bror Mattias.
Hans son Elias fyller 8 år i dag.

Stora killen!

Den här veckan jobbar Patrik kväll vilket betyder att jag behöver inte stressa eller ta hänsyn till honom och att han ska ha mat innan han åker och tränar. Jag kan ta det lugnt till gymmet och träna i min egen takt. Skönt.... Samtidigt är det tråkigt när han jobbar kväll. Vi träffas inte så mycket då, jag sover när han kommer hem och jag åker till jobbet när han sover.

Jag hade tänkt träna i dag men det blir en lång promenad istället. Jag ska ut till Hälla och kolla om jag kan få ut en ny mobil. Min K770i är ju som sagt trasig och den jag har istället stänger av sig lite till som tätt. Vilket är ganska irriterande.
Jag hoppas nu att jag kan få en ny. Håll tummarna! =)

Nu ska jag jobba lite till innan det är dags att sluta.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har ett litet tips gällande din mobil.



Kanske låter som jag hittar på men det funkar faktiskt, iaf gjorde det de för mig.



Ta ett vanligt suddgummi och "sudda" rejält på kontaktytan på batteriet. Du vet där det är som mässing/aluminium. Det brukar göra susen!

2009-01-26 @ 17:15:50
Postat av: Anna

Det ska jag testa. Tack! =)

2009-01-27 @ 07:53:21
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback