Lugn lördag

Det är lördag kväll och jag sitter hemma själv och myser i soffan. Jag har precis gjort klart en bloggdesign till Bästa Tina... jag hoppas att hon gillar min idé. Annars är det bara att göra en ny.

Det känns konstigt att vara hemma och nykter en lördag. Det var länge sen det hände. Tro nu inte att jag är någon slags alkolist men jag lovar det har varit något hos någon varje helg hela hösten och vintern. Helt otroligt... Men jag måste säga att det känns helt oki. Patrik är hos Micke och kollar på hockyen så jag har både soffan, nya stora tvn och popcornen för mig själv. hihi

Lite bilder från nyår:


Jag


Värdinnan för kvällen, Evelina


Bästa Tina


Bästa Tina och jag


Adde





Per och Tina... eh, ingen kommentar haha

Vid tolvslagen - Partik, Micke, Emilia och jag


Emilia, jag och Tina


Vilken stor morot. =)

  
Partik börjar bli lite full...

Nu ska jag kolla på film på tv3, "Deuce bigalow: European gigolo". Så knäpp men andå klockren.

Puss & kram


        

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback