Let´s dance... hahahaha

Jag och Patrik kollad lite på Let´s dance igår kväll. Vi båda skrattade så mycket när Hasse Aro dansade att vi höll på att ramla ur soffan. Carl-Jan likadant... haha
Blondinbella... jag finner knappt några ord. Jag säger som en i juryn sa "Bambi på hal is"! hahaha
Jag skulle nog fixa det där bättre... jag har ju iaf dansat när jag var ygnre, började när jag var 7 år och slutade när jag fyllde 21.

Som sagt, vi kollade bara en liten stund sen tittade vi på skräckfilmen "The eye" med Jessica Alba på TV1000. Det var riktigt bra och läskig... jag hoppade till flera gånger.
Vi fick vårat comhem-kort igår med digital-tv.... och fick då alla kanaler som dom har att erbjuda i 14 dagar. Efter det har vi "bara" 38 kanaler. hehe
Nu fick jag äntligen dom kanalerna som jag saknade i grundutbudet och det är skönt att få digital bild när man har en hd tv.

Jaha, vad händer i dag då?

Jag ska ta det lugnt här hemma under dagen sen får vi se om jag blir förvisad från lägenheten när grabbarna ska kolla på fotboll eller om Bästa Tina kan komma över och spela wii. Jag ska iaf sparka igång Patrik. Micke kommer snart och hämtar honom, dom ska i väg och träna.
Jag ska göra lite kaffe och inta soffan och zappa mellan alla 189 kanaler. hihi

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa jag vet men jag vet inte hur jag ska fixa det :S gjorde exakt som det stod på bloggdesign som du länkar till men det vart såhär...



Skulle du kunna vara snäll o hjälpa mig :S hehe.. jag fattar inte hur jag ska få det centretat..



:D

2009-01-10 @ 17:15:29
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback