Huslig söndag

I dag är det minus 12 grader ute och ett perfekt tillfälle att frosta av frysen.
Vuxenpoäng??? Skulle tro det. hehe

Patrik var framme och försökte dirigera och visa hur man ska göra. "Suck" var det ända jag fick ut innan jag kom ihåg hur det gick när han skulle frosta av sin frys som han hade på köpingsvägen...... Han började hacka på isen och hade sönder hela skiten!!
Så jag kastade ut honom från köket och tar hand om allt. Det är lika bra.
Han kan sitta ute i vardagsrummet och spela på sin kära xbox360.

Jag har kommit halv vägs nu iaf. En timme till skulle jag tro innan frysen är klar. Sen ska jag ringa Madde och se om vi kan ta en promenad i det vackra vädret.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har ett litet tips.

Det finns en grej (som en riktigt stor binda haha) att köpa på överskottsbolaget som man lägger i botten på frysen när man frostar av. Den suger upp ALLTING och man behöver inte vakta eller hålla på med bunkar/papper/handdukar.



Jag har använt den fler gånger och den är mer än väl värd pengarna, för så ofta frostar man ju inte av frysen. Kostar drygt 50kr för två stycken.

2009-01-04 @ 13:10:18
Postat av: Anna

Bra tips! Sån ska jag skaffa så att jag har till nästa gång.

Tack =)

2009-01-04 @ 20:12:44
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback