Herre jösses satan!!!!!

Vad kallt det är ute!!!! -13 grader visade mätaren när jag gick hemifrån. Det tog emot något enormt när jag skulle gå till jobbet. Det tar ju en stund att gå hit och i den här kyla var det inte kul. Men jag tog mig i kragen och gick i raskt tempo.
Bortsätt från kylan så har dagen börjat bra. Vågen visade -1,3 kg. YEAH!!!!!
Känns så skönt att se att det går åt rätt håll nu. Jag har stått stil så länge men nu jälvar. hihi

Nä, nu ska jag börja jobba.

Ha en bra dag!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha full eller inte så är Jake Gyllenhaal bland dom vackraste män jag vilat mina ögon på :) haha



Jo det är sådär med mig,det funkar. Hur är det själv? Kram

2009-01-05 @ 11:35:46
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Tanja

Bra jobbat!!!

2009-01-05 @ 22:45:01
URL: http://minkamp.blogg.se/
Postat av: Liten

Bra där gumman! Keep it up =)

Finns här om du vill ha promenadsällskap!

2009-01-06 @ 11:59:15
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Monica

Vad duktig du är som går i detta kyliga väder. Själv gick jag från lasarettet till Coop Extra för att ta bussen hem och det var iskallt. Tur att man hade både mössa och luvan på huvudet. Kram

2009-01-06 @ 12:23:03
Postat av: Louise =)

hahahaha, -13 är väll ingenting, de går ju till och med att åka skidor i de utan vidare. Återkom när du måste gå ut i -20 för att diska ;)

2009-01-07 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback