Helgen är här!

Äntligen så är det fredag och helgen är här. Underbart!!
I dag efter jobbet ska jag gå på stan och shoppa lite med mamma och hennes vän Carina. Carina ska till Brasilien och behöver lite kläder till resan. Sen kanske man själv hitar något fint.
När vi har klara går vi säkert någonstan och tar ett glas vin innnan det bär hemåt. Anette undrade om jag ville följa med på afterwork men jag tror att jag skippar det. Jag känner för en skön kväll i mysbyxor i soffan med popcorn och en film.
Lite sugen att kolla på nya Disneyfilmen Bolt som jag laddade ner i veckan men jag vet att Patrik också vill se den så jag får snällt vänta. hmmm
Vi har ju som tur massor med filmer hemma så jag blir inte utan. hihi
I morgon Vet jag inte vad som händer förutom att jag ska tvätta på morgonen och sen är det fest hos Bästa Tina på kvällen. Det kommer nog att bli rikigt trevligt. Tjejerna ska säkert gå ut på krogen sen och då traskar jag hem.
Känner inte för att gå ut. Jag gillar inte krogen längre... jag vet inte men det är inte för mig. Bortkastat med pengar, jag lägger hellre dom pengarna i min glasburk där jag spara till min resa i höst.

Nu är det dags att börja jobba. Ha en bra dag!

Puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback