Härliga fredag!

Då var äntligen fredag här. Lönefredag dessutom. Kändes skönt att se att jag för en gång skull hade en massa peengar kvar när alla räkningar är dragna från kontot.
Money money money

I dag är jag på ett toppen humör. Jag sov riktigt bra i natt och sen hade jag vilodag från träningen i går, det behövdes verkligen.
Två dagars intensiv träning och sen att jag går mycket varje dag. Det absolut bästa är att det börjar synas.
Magen blir bara mindre och mindre för varje vecka. YEAH!

Idag efter jobbet ska jag göra lite ärenden på stan, kolla efter ett par nya svarta jympadojor och handla vin till imorgon. Sen ska jag ta en promenad till mamma. Hon bjuder på pannkakor i dag. Gott ska det bli. Det var länge sen jag åt det.

Om jag har helt fel så är det ca 6,6 km från stan hem till henne. Det är en ganska bra bit att traska men det kommer att behövas.
 Eftersom det är fredag så blir det säkert lite popcorn till någon film i kväll. Jag vill ju inte ha dåligt samvete för att jag äter popcorn... my favo! mumsis

I morgon ska jag iväg till Stockholm och till Louise. Jag har lovat att jag ska städa hennes lägenhet och på det sättet ge henne "en spark i arslet" så att hon håller ordning och reda i fortsättningen. hehe...
I bland behöver man lite hjälp på traven och jag ställer gärna upp. Mamma tappade nästan hakan när jag berättade det.

Förr var jag väldigt slarvig av mig... städade enbart om jag verkligen behövde och hatade det. Men nu för tiden ska det vara rent och snyggt hemma. Jag blir tokig om det är en massa skit framme.
På kvällen sen tar jag tåget hem och iväg till Patrik syster som har fest. Det blir säkert roligt.  Det visar sig...

Ha en bra dag!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback